محمد عرشيا متولد 11/8/88 و محمد عرشيا متولد 11/8/88 و ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

محمد عرشیا هدیه ای از عرش

آلبوم عکسهای جا مانده

1394/7/26 12:16
نویسنده : مامان مريم
841 بازدید
اشتراک گذاری

آلبوم عکسهای جا مانده از وبلاگ:

بهترین لحظه دنیام تولد عرشیای نازمه

فردای تولد

مامان شمسی و خاله معصومه پشت در اتاق عمل

عرشیا کوچولو بغل دایی محمد حسین.انگار عروسک بغل کردهمحبت

اینجا سه روز بود دنیا اومده بود.بری آزمایش زردی بردیمش بیمارستان.وقتی ازش خون گرفتن من بی اختیار اشکام ریخت پایین.سیروس برام آب آورد و گفت حالا این اولشه. بچه انقدر پایین و بالا داره که نگو.

اولین جای خواب گل پسرم

عرشیا هیجان زده که میشد اینطوری دستاش رو می کرد تو دهنش.

عرشیا عادت داشت که هر جا دستمال کاغذی می دید تند تند بازش میکرد یا از جعبش در می آورد و همین میدید دارم میرم ازش بگیرم زود تکه اش میکرد و یک تکه میگذاشت تو دهنش قه قهه

دوست عزیز عرشیا امیر رضا جان.اینجا داشتن برای همیشه از کیش میرفتن و برای خداحافظی اومده بودن.عرشیا هم برای یادگاری این کیف رو که مثل کیف خودش بود به دوستش داد.امیر رضا هم یک کتاب پازل چوبی زیبا به عرشیا یادگاری داد.

سامی دوست خوش تیپ عرشیا ( پسر خاله مهروز) که از بدو تولد با هم دوست بودن.

عکس آرتین و دانیال رو بگذارم

الینا جان دوست ناز مهد کودک عرشیا

عکس زیبای خاله معصومه و عمو حسین

و این هم چند عکس قدیمی و پرخاطره

من و خاله معصومه

بابا بزرگم همیشه بهم میگفت عشوه بیا و وقتی اینطوری می کردم بهم پول میداد. خدا ژدر بزرگها و مادر بزرگهام رو رحمت کنه.یادشون به خیر

از سمت چپ امید پسر عموم.معصومه.فرشاد پسر عمم.آرش پسر عموم که به رحمت خدا رفت و برای همیشه دلمون رو پر از غم کرد.ما همه تو یه کوچه زندگی می کردیم و یک عالمه با هم خاطره داریم.البته جای من و سمیه دختر عموم هم تو عکس خالیه که ما هم اون پایین داریم همدیگه رو میبوسیم.آرش عزیز بهترین جایگاه رو در آرامشگاه ابدی برات آرزو میکنم.

 

پسندها (1)

نظرات (0)